Gå til sideindhold

Langeland Ungdomsskole er en del af Langeland Kommune

CVR.nr.: 29188955

Indbetaling

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

På www.langelandungdomsskole.dk kan der betales med:

• MobilPay Online
  • Dankort
  • Visa Dankort
  • Mastercard
  • VISA
  • VISA Elektron og
  • Maestro
  • Apple Pay
  • Google Pay

Gebyrer ved betaling

Det er pt. gratis at bruge MobilPay og Dankort

Din betaling er bindende som tilmelding.

Du skal, inden betaling kontrollere, at det er den korrekte aktivitet, som du tilmelder dig.

Ved betaling med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Der er ingen andre der kan aflæse dine informationer. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt.

Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved bestilling.

Ordrebekræftelse

Du kan, efter at tilmelding/køb er gennemført, selv printe din kvittering ud. Køber er selv ansvarlig for at have en funktionsdygtig printer. Der er ikke mulighed for at se tidligere ordre ved en loginmulighed på hjemmesiden.

Returret

SKULLE DU MOD FORVENTNING FORTRYDE TILMELDING TIL EN AKTIVITET, VIL DET INDBETALTE BELØB BLIVE REFUNDERET. DET SAMME GÆLDER HVIS UNGDOMSSKOLEN AFLYSER AKTIVITETEN.

Forbehold

Langeland Ungdomsskole tager forbehold for fejl i de listede priser og for udsolgte

arrangementer.

Personlige oplysninger

Personlige oplysninger du afgiver til Langeland Ungdomsskole i forbindelse med køb videregives på ingen måde til tredje part.

Øvrige oplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mail er nødvendige for at kommunikere elektronisk med dig. Disse data transmitteres ikke krypteret. Oplysninger gemmes som minimum i 5 år jfr. kravene i bogføringsloven. Ungdomsskolen er ansvarlig for indsamling og behandling af

persondata. De personlige oplysninger, som du indtaster under et køb (navn, adresse,

postnr., by, e-mail og telefonnummer) bruges udelukkende til ordrebehandling og bliver ikke

videregivet til andre. Udover de personlige oplysninger logges også IP-adresse. Disse

oplysninger bruges udelukkende til statistik og ved sager omkring misbrug/svindel.

Kundeoplysningerne sendes/opbevares ikke krypteret (cpr.nr. sendes/opbevares krypteret)

og ved betaling med betalingskort, sendes disse oplysninger direkte krypteret til PBS.

Ungdomsskolen har IKKE adgang til dine oplysninger.

Sikkerhed ved online betaling

Når man betaler med sit kreditkort via internettet, kan det virke lidt uhåndgribeligt, at man blot indtaster sine kortoplysninger og trykker på en knap. Men takket være dansk lovgivning kan du vide dig sikker når du betaler via internettet. Der ligger nemlig et regelsæt til grund for elektroniske betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulig sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling som er trukket fra din konto og du ikke kender til denne betaling, er det kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab o. lign.) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så bagefter kræve penge tilbage fra den butik som har trukket beløbet.

Du kan læse mere om online køb, betaling og sikkerhed på følgende sider:

PBS: www.betaling.dk - Forbrugerrådet: www.fbr.dk - Forbrugerrådet: www.forbrugersikkerhed.dk - Forbrugerstyrelsen: www.fs.dk - Forbrugerstyrelsens karakterbog: www.net-tjek.dk - Forbrugerinformation: www.fi.dk

Hvis du har spørgsmål vedr. køb og betaling er du altid velkommen til at kontakte os.

Langeland Ungdomsskole

Senest opdateret 04.02.2022 10:03 af CKH