Gå til sideindhold

Juniorklubber

Juniorklubben er et fritidstilbud, hvor alle børn fra 4. – 6. klasse kan tilbringe eftermiddagen.

I klubben er der gang i en masse forskellige aktiviteter. Nogle af aktiviteterne vil køre i en periode, og andre vil være enkeltstående arrangementer.

Eftermiddagens tilbud er på frivillig basis og er helt gratis.
Det er kun ved enkelte arrangementer, at der vil være brugerbetaling.

Børnene meldes ind, ved at møde op i klubben eller via hjemmesiden.

Klubsæsonen løber i 2 x 15 uger og er delt op i to perioder: forårssæson og efterårssæson.
Programmerne kommer i december & juni.

Klubben er bemandet med to klubmedarbejdere samt daglig leder.

Hvis der er særlige hensyn I mener vi bør være vidende om, i forhold til jeres barn fx. sukkersyge, ADHD og lign., så kontakt daglig leder.

Vi vil gerne kunne komme i kontakt med de forældre, hvis børn deltager i juniorklubben og i arrangementerne, derfor er det vigtigt at i efterlader et telefonnummer, hvor vi kan få kontakt til jer.

Pædagogisk målsætning:

Udvikle et sundt ungdomsliv på Langeland.

Regler:

For at opretholde et sundt og hyggeligt miljø, hvor børnene kan udfolde sig under trygge og sikre rammer, har klubben to sociale regler, som alle skal leve op til:

1. Opfør dig ordentligt
2. Vis hensyn og vær hjælpsom

Disse rammer skal sikre et godt og konstruktivt miljø, hvor de unge tør satse sig selv i de kreative, sociale og frie processer de sættes i.

Senest opdateret 29.06.2022 10:46 af CKH

Apricore logo